.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظرسنجی تلويزيون رواج شرط‌ بند یست
اين نوع شرط بندي خانواده‌ها را در معرض فروپاشي قرار مي‌دهد و كار شرط بندي در هر مسابقه ورزشي و برگه‌هاي پيش بيني نتيجه بازي فوتبال از نظر همه مراجع تقليد شرعاً حرام است و از مصاديق قمار محسوب مي‌شود...

علي اكبر اكرمي در جلسه شوراي فرهنگ عمومي آستارا با انتقاد از رواج شرط بندي مسابقات ورزشي افزود: شبكه سوم سيماي جمهوري اسلامي در رواج شرط‌بندي فوتبال در سطح كشور مقصر است.

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، امام جمعه آستارا در آستانه بازي پگاه گيلان و استقلال تهران گفت: شرط‌بندي در مسابقات ورزشي از نظر مراجع حرام و از مصاديق قمار است و نظرسنجي تلويزيون نيز به نوعي رواج اين كار است.

علي اكبر اكرمي در جلسه شوراي فرهنگ عمومي آستارا با انتقاد از رواج شرط بندي مسابقات ورزشي افزود: شبكه سوم سيماي جمهوري اسلامي در رواج شرط‌بندي فوتبال در سطح كشور مقصر است.

وي ادامه داد: اگرچه انواع مسابقات ورزشي شبكه سوم سيما به صورت پيامك و يا تماس تلفني از مصاديق قمار محسوب نمي‌شود، ولي باعث رواج شرط بندي فوتبال در بين مردم شده است.

امام جمعه آستارا با انتقاد از علني شدن فروش برگه‌هاي «توتو» در برخي شهرها از جمله آستارا اظهار داشت: اين نوع شرط بندي خانواده‌ها را در معرض فروپاشي قرار مي‌دهد و كار شرط بندي در هر مسابقه ورزشي و برگه‌هاي پيش بيني نتيجه بازي فوتبال از نظر همه مراجع تقليد شرعاً حرام است و از مصاديق قمار محسوب مي‌شود.

نماينده مردم آستارا در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار نيز در اين جلسه خواستار مقابله فرهنگي با مسئله شرط بندي شدند.

با گسترده تر شدن شرط بندي در نتايج بازي‌هاي جام ملت‌هاي اروپا در آستارا شب گذشته سقف اين شرط بندي از مرز 20 ميليون تومان گذشت.

ابن در حالي است كه پيش از اين بالاترين رقم شرط بندي يك دستگاه خودروي پرشيا بود كه يكي از شهروندان آستارايي يك شبه آن را باخت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.